27 Mart 2012 Salı

Essie - Scarlet O'hara



Herkese merhaba :)
Kendi isteğimle kırmızı oje sürmeye karar verdim ve bu oje de ablamın Scarlet O'hara ' sı oldu :D 
Ben kan gibi kırmızı ve mat ojeleri sevmiyorum, parlak  ve mümkünse ışıltılara sahip olmalı.
Bu oje de içinde altın rengi ışıltılar barındırıyor.
Ben 2 kat sürdüm. Essie ojelerde sevdiğim şey oldukça çabuk ve parlak kurumaları.
Eğer siz kırmızı ojeleri seviyorsanız bu ojeye de bir şans vermelisiniz diye düşünüyorum.

Hi everyone :)
Today's nail polish is Essie - Scarlet O'hara. It's my sister's nail polish :D
I don't like red nail polish without any shimmer or matte.
This nail polish has golden shimmer and it dries so quickly.
I used 2 coats. If you like red nail polishes you should give a chance this nail polish too ^^











2 yorum:

  1. Böyle kan kirmizisi cok güzel oluyor gercekten! Almanyadada drugstorelarda essie satmaya basladi, bende bir bakayim bu renk varmi : )

    YanıtlaSil
  2. Evet sürünce ben de çok sevdim. Evde olması gereken renklerden biri :)

    YanıtlaSil