6 Nisan 2012 Cuma

Pacific Gabrini 98 & Flormar 344


Herkese merhaba, umarım hepiniz iyisinizdir ^^

Bugünkü oje Pacific Gabrini 98. Aslında ben bu ojeyi almak istemedim neden diye sormayın :D
Ablam sen alma ben alırım dedi ama ben ondan önce sürdüm :D Diğer bir renk olarak Flormar 344' ü seçtim, onu da iki kat kullandım. Açık renkleri seviyorum bazen.Sürmesi daha kolaymış gibi geliyor.

 Pacific Gabrini 98 ' e gelirsek ojeye bayıldım, çok çok güzel. Flormar' ın standındaki bayan da ojeleriniz ne kadar güzelmiş deyince yüzümde bir gülümseme oluşmasını engelleyemedim tabii.

İşte bu yüzden bir tane de çekilişte vermeyi düşündüm. Eğer siz de bu ojeye sahip olmak isterseniz çekilişime katılabilirsiniz ^^ Sevilla 113 ile benzer bir manikürü siz de yapabilirsiniz. Katılmak için Tık Tık







3 yorum:

  1. çok güzelmiş bu? Hangi şehirden, nereden aldınn bu ojeyi?

    YanıtlaSil
  2. İzmirde yaşıyorum ben. Bizim burada çeşitli ojeler satan bir yer var oradan aldım.Eğer hala varsa yurtiçi kargo ile alıcı ödemeli olarak sana yollayabilirim.Sana özel olsun ^^

    YanıtlaSil
  3. nice!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    YanıtlaSil