6 Mayıs 2012 Pazar

BeYu - Brilliant Shiraz (209)


Herkese merhaba ^^
Umarım herkesin keyfi yerindedir. Bugünkü sanırım uzun bir yazı olacak. Önce şu videoyu seyredelim. Sadece too much technology dude demek istiyorum :D


Bugünkü oje BeYu 209.Clarins 230'a en yakın olan oje sanırım buymuş ama iki tane üretmişler bu ojeden. Alırken dikkatli olmanız lazım, "INCI 31" olanını almanız gerekiyor. Sürmeden önce çok araştırdım, baz olarak ne sürmem gerekiyor diye. Kimisi mavi kimisi siyah kimisi mor sürmüş. Ben en çok beğendiğimin tekniğini uygulayarak altına Sevilla 144'ten tek kat sürdüm. 
İkisi arasındaki tek fark Clarins'in içindeki yeşil ve altın rengi ışıltıların daha fazla olması. Beyu'dakiler daha az ama rengine bayıldım. Eğer diğerine fazla para ödemek istemiyorsanız Beyu'ya 9 TL gibi bir fiyatla ulaşabilirsiniz ^^

Elimden geldiğince yeşil ve altın rengi ışıltıları yakalamaya çalıştım.Şişenin fotoğraflarını çok çektim;çünkü rengi orada daha belli oluyor.Yine bol fotoğraf var sizin anlayacağınız ;) 















Arkasındaki etikette böyle yazmalı :)


Bu arada hediye çekilişini kazanan Merve, hediyelerini alınca fotoğrafını çekip bana yollamış. Tekrar iyi günlerde kullan Merve, sen hediyelerini beğenince ben de çok mutlu oldum :)


4 yorum:

  1. bu oje çok güzelmiş! =)

    YanıtlaSil
  2. beyu nerelerde satılıyor? almalıyım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'de yaşıyorsan Hobi Parfümeri'de bulabilirsin :)

      Sil