12 Haziran 2012 Salı

Oriflame Colour Breeze - Coral Reef


Herkese merhaba  :)
Yine Love Rain saati ve ben yine bir yazı yazıyorum :)

Oriflame'nin yeni serisinden ojelerle devam ediyorum. Bu renk için mercan ve mercan kırmızısı arasında bir renk diyebilirim. Her zaman olduğu gibi iki kat sürdüm. Fotoğrafları topcoat sürdükten hemen sonra çektiğim için tırnaklarım parlak görünüyor.Neredeyse ben de yansıyacakmışım ^^ Ayrıca kalp şeklinde bir süsleme eklemek istedim. Ben tam olarak ojenin rengini gösteremediğim için iş size düşüyor :) Biraz daha koyu ve daha az parlak bir renk hayal edin.

Ellerim çok kurudu, yazın kurumalarına ne yapsam engel olamıyorum. Sanırım bu sorun ellerimi çok fazla yıkamamdan kaynaklanıyor. Tırnaklarım ise çok fazla incelmiş ve soyulmuşlar. Bu yüzden onları kestim. Eğer siz bu konuda bir şeyler biliyorsanız ve benimle paylaşırsanız sevinirim.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın :) 




Güneş ışığı pozu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder