8 Haziran 2012 Cuma

Oriflame Colour Breeze - Midnight Blue


Herkese merhaba :)

Umarım hepiniz iyisinizdir. Ben iyi değilim, iyi değilim derken belki biraz telaşlıyım . Neden diye merak ettiyseniz KPSS 'nin yaklaşması yüzünden diyebilirim. Herkes ders çalışırken itiraf ediyorum ben çalışmadım. Sınav da geldi,ben de bir panik havası oluştu tabii :( Hayatta en nefret ettiğim şeylerden biri insanların sınavdan kaç puan aldın diye sormaları olmuştur.İşte bugünlerde ben böyle hissediyorum.

Neyse blogumun temasından daha fazla sapmadan bugünkü ojemden bahsedeyim ben :) Oriflame her yaz muhakkak bir yaz serisi hazırlar ve oje eklemeyi de unutmaz. Bu sefer tam 5 tane yeni oje üreterek gözümdeki değerini bir kez daha arttırdı ^^ Ben beyaz oje pek kullanmadığım için birini almadım. (adı skinny dip) Diğerlerini aldım, kısa zamanda hepsini sürmek istiyorum.

Koyu bir mavi hatta lacivert sayılabilir bu renk, içinde ise mavi ışıltıları var. Benim ışıltı,pırıltı,sim seven ruhum bu ojeyi bunlardan mahrum bırakmak istemedi ve gümüş rengi ışıltıları olan topcoattan tek tırnağıma sürdüm :D

Umarım beğenmişsinizdir! Hepinize stressiz,mutlu günler ^^





2 yorum:

  1. Off kpss puff kpss :(( oje cok güzelmiş aiyy <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda bizi mutlu eden şeyin oje olması çok ilginç ama iyi ki var onlar yoksa bu strese nasıl dayanılır :)

      Sil