22 Temmuz 2014 Salı

Golden Rose Carnival - 03


Bugünün ojesi.

Nails of the day.




16 yorum:

  1. Benimde favorim bu rengi. :)

    YanıtlaSil
  2. It's really, really sweet over white - it looks so fresh!

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelll, en kısa zamanda denemek istiyorum. Umarım Gratis'te bulabilirim, ne zaman gitsem güzel ojeler bitmiş oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her renk ojenin üzerine rahatlıkla uygulayabilirsin. Ben Gratis'ten hiç oje almadım çünkü bulamadım :D Yakınlarda Rossmann varsa oraya bakmanı tavsiye ederim.

      Sil
    2. Ben herkes ojelerini Gratis'ten alıyor zannediyordum :D Rossman yakınımda yok ama ben yolumu düşürürüm oraya :) Tavsiyen için teşekkürler :)

      Sil
    3. hahaha :D Yok ben Essence ilk geldiği zaman birkaç tane almıştım ama sonra pek oje alışveriş yapmadım. Rossmann iyi yani istediğim gibi alışveriş yapabiliyorum, kimse karışmıyor :)

      Sil
  4. Çok çok güzel ama yaa... Ne Watsonsta ne Gratiste hiç görmedim bunlardan. Sen kiosklardan mı aldın?

    Bu arada inşallah bugün güzel sonuçlarını öğrenmişsindir.

    Sevgiler, Ezgi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Rossmann'dan aldım. Flormar hariç genelde çoğu ojemi oradan alıyorum.
      Sonuç benim için pek parlak değil daha doğrusu bizim bölüm için diyelim. Başkaları için iyi olan puanlar bizim için işe yaramıyor :(
      Umarım sen iyi sonuçlar almışsındır Ezgi :)

      Sil
  5. Ah keşke Manisa'da da Rossmann olsa... İzmir'e gittiğimde Çankaya'ya uğramak zor geliyor valla. Ama gelecek sefer uğrayıp bu ojeye bakacağım.

    Benim gk-gy düşük, alan iyi gibi tabi sonuç olarak puanım düşük. Sıralamaya bakacağız artık (bu arada alan Pdr). Her açıdan yorucu tüketen bir süreç, inşallah olurda emeklerinin karşılığını alırsın Irmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çankaya'daki şubelerinde bulursun umarım :)

      Dürüst olmak gerekirse pek umudum yok ama senin PDR ve benim senin için umudum var. Güzel haberlerini benimle paylaşmayı unutma Ezgi :) Olmazsa da üzülme çünkü benim düşünceme göre KPSS olmayınca üzülecek bir sınav değil.

      Sil
  6. Wonderful combination! <3

    YanıtlaSil